Mobilná aplikácia FRESH
Mobilná aplikácia FRESH

Mám svoju kartu vždy pri sebe

Zabudnite na plastové karty v preplnenej peňaženke. Sledujte svoje nákupy, zľavy a skenujte svoju FRESH kartu priamo z mobilu.

 

Nakupujte s donáškou v mobile

Ušetrite čas a energiu - služba donášky potravín vám umožní vybrať si zo širokej škály výrobkov z pohodlia domova a doručí potraviny na dohodnutý čas až k vašim dverám.

 

Kupóny

Objavte novinku vernostného systému FRESH. Iba v aplikácií nájdete špeciálne kupóny na nákup, s ktorými ušetríte ešte viac.

Recepty

Filtrujte recepty podľa náročnosti, alergénov či času varenia. Ingrediencie si jednoducho pridajte do košíka a varenie sa môže začať.

Majte prehľad o svojich nákupoch

Sledujte štatistiky s vašimi nákupmi zoradenými v mesačných intervaloch. Odteraz vám už neunikne žiaden detail.

Potraviny FRESH

Ako postupovať po stiahnutí aplikácie?

Aplikáciu môžete využívať aj bez prihlásenia. Pridaním svojej FRESH karty však získavate ďalšie výhody ako prehľad o nákupoch, digitálnu kartu FRESH či automatické uplatnenie zľavy na eshope.

1.

Pre aktiváciu digitálnej FRESH karty kliknite na ikonu ,,Prihlásiť sa'' v aplikácií.

PRIHLÁSIŤ

2.

Zadajte svoj e-mail a heslo do FRESH účtu - vaša FRESH karta spolu so všetkými nákupnými štatistikami bude ihneď vo vašom mobile.

Použite veľké a malé písmeno a špeciálny znak

3.

Zabudli ste heslo? Stačí kliknúť na ,,Zabudol som heslo'' a vytvorte si nové heslo pre svoj účet.

Najčastejšie otázky

pripravujeme...

Vďaka mobilnej aplikácii máte stále prehľad o svojich nákupných zoznamoch, zľavách a svoju vernostnú kartu máte stále po ruke. Aplikácia je k dispozícii zadarmo a stiahnuť si ju môžete pre Google Play pre svoj Android alebo prostredníctvom Apple App Store pre mobilné telefóny s operačným systémom iOS.

Ak sa vám nedarí nainštalovať aplikáciu FRESH kvôli nedostatku miesta na svojom telefóne, môžete skúsiť vymazať údaje a vyrovnávaciu pamäť služby Google Play:

Otvorte aplikáciu Nastavenia telefónu > Aplikácie > Obchod Google Play > Ukladací priestor > Vymazať vyrovnávaciu pamäť aj Vymazanie údajov.

Reštartujte svoj telefón a skúste aplikáciu FRESH nainštalovať znova.

Vo Vašom telefóne:

  • Vymažte vyrovnávaciu pamäť v aplikácii Nastavenia telefónu > Ukladací priestor > Údaje uložené vo vyrovnávacej pamäti.
  • Presuňte dáta a aplikácie na externú SD kartu.
  • Odstráňte staršie dáta a aplikácie, ktoré už nepoužívate.
  • Nie je možné presne povedať, koľko voľného miesta budete potrebovať, ale Google odporúča pre inštaláciu alebo aktualizáciu aplikácií minimálne 100 MB voľného miesta.

Skontrolujte svoje pripojenie na internet.

Vyhľadať predajňu Fresh